https://uonetplus.vulcan.net.pl/poznan/
- Rodzic przekazuje wychowawcy swój adres e-mail.
- Wychowawca wprowadza adres e-mail rodzica do dziennika.
- Rodzic otwiera stronę szkoły: zse2.pl
- Rodzic uruchamia dzienniczek ucznia klikając „Dziennik” na stronie szkoły.
- (opcjonalnie) Rodzic czyta informacje dla rodzica znajdujące się na stronie Dzienniczka (zatytułowane „Rodzicu!”).
- Rodzic tworzy swoje hasło dostępu do dzienniczka klikając „Przywróć dostęp”.
- Rodzic wpisuje przekazany wychowawcy adres e-mail, klika w kwadracik obok napisu „Nie jestem robotem” (ewentualnie rozwiązuje rebus), a następnie klika wyślij wiadomość.
- Po zalogowaniu się na pocztę należy postępować zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości w celu utworzenia hasła dostępu do dzienniczka.
- Po utworzeniu hasła logujemy się do Dzienniczka wpisując swój adres e-mail i utworzone hasło (Uwaga: hasło trzeba zmieniać co 30 dni, klikając na ekranie logowania „Zmień hasło”).
- W razie problemów należy kontaktować się z wychowawcą (wychowawca powinien sprawdzić, czy adres e-mail jest wpisany i czy jest wpisany poprawnie, jeśli to nie pomoże wychowawca zgłasza się do administratora dziennika z potwierdzonym przez rodzica adresem e-mail).